Κυριακή 19 Ιουνίου 2016

Η Σαπφώ τραγουδά τον έρωτα



Θεός μου φαίνεται στ' αλήθεια εμένα κείνος
ο άντρας που κάθεται αντίκρυ σου κι από
κοντά τη γλύκα της φωνής σου απολαμβάνει

František Drtiko

Και το γέλιο σου αχ που ξελογιάζει
και που λιώνει στο στήθος την καρδιά μου
σου τ' ορκίζομαι·
 
Pierre Auradon (1935)

Γιατί μόλις που πάω να σε κοιτάξω νιώθω
ξάφνου μου κόβεται η μιλιά μου
μες στο στόμα η γλώσσα μου στεγνώνει·

Albert Rudomine

πυρετός κρυφός με σιγοκαίει
κι ούτε βλέπω τίποτα ούτε ακούω
μα βουίζουν τ' αυτιά μου κι ενας ιδρώτας
το κορμί μου περιχάει·
 

Miroslav Tichy

τρέμω σύγκορμη αχ και πρασινίζω σαν το χόρτο
και λέω πως λίγο ακόμη· 
λίγο ακόμη και πάει, θα ξεψυχήσω. 



 Edward Weston (1922)

***
 

[1] Στην τελευταία φωτογραφία μοντέλο είναι η φωτογράφος Tina Modotti.
[2] Ανασύνθεση και απόδοση Οδυσσέα Ελύτη, Ίκαρος, Αθήνα 1984.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου